fredag 13 maj 2011

Ektorp på Blocket - försvann

Inlägget jag gjorde igår försvann under natten. 
Några hann läsa.

Idag har det varit omöjligt att komma in på Bloggers redigeringssida. Troligen har dom haft bekymmer och mitt senaste inlägg hann inte säkerhetskopieras (Back up)

Nåja,  igår var vi bara tre! Gunnel Monica och jag! Monica hade en oanvänd soffklädsel till IKEAs Ektorp, som hon ville sälja på Blocket.
Jag hade 
tidigare i veckan fotografera och bearbetat bilderna på soffklädseln

Det blev en  kort träff.
Vi  fikade lite i solen på balkongen innan jag satte mig och bloggade.

Nästa gång torsdag 19 maj 13.00-16.00 

Då har jag tänkt mig att Gunnel ska få visa hur hon handlar på mataffären.se
Förhoppningsvis ansluter 
Margareta Wetter. Hon bor också här i kvarteret! 


PS
Om jag får ett erbjudande om statistroll den dagen, så skjuter vi upp till veckan efter! Då meddelar jag detta via mail - och kanske i denna blogg!
Har du sett redogörelserna för mina två tidigare statistäventyr? Se Lördagsmorgonfrid

1 kommentar:

  1. Jag saknade torsdagsträffen i veckan.Hade gärna velat fika med er på balkongen.Men jag har varit inne och kikat på mataffären .se.Det skulle man kanske prova.Tyvärr kan jag inte vara med nästa vecka heller.Jag flyger till Halmstad på torsdag em.Åter måndag.Men vi kan ju skypa på torsdag med min förträffliga telefon!

    SvaraRadera