torsdag 26 maj 2011

Gammalt.... och lite nytt



Först visade jag min favoritvädersajt.
Den pålitligaste tyckte även Gunnel.
Jag har använt den flitigt när jag har varit iväg på statistjobb.

Det flyttades och kopierades bilder fr olika mappar och USB...

....och sen visade Gunnel Mataffären igen. Margareta H hade ju inte varit med förra gången.
Under tiden fick Margareta W hjälp med att bifoga bildfiler...



Detta senare, ledde till att vi alla en gång till tittade på instruktionsfilmen till Photofiltre.
Det visade sig att ett par av damerna missuppfattat mig.
Dom hade trott att instruktionsfilmen fanns i själva programmet.
Här kommer adresserna igen: 

 -  bildbehandlingsprogrammet Photofiltre 
 -  instruktioner och instruktionssfilmerna
 -  handledningen



Sen blev det ett långt fika på balkongen fram till det var dags för avslut
Vi bestämde att INTE träffas nästa torsdag Kristi Himmmelsfärds dag 
                                   
 - utan vänta till torsdagen därpå -  
torsdagen den 9 juni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar